Problémy se spánkem u dětí
Reflex paralýzy strachu může být příčinou
Reflex paralýzy strachu může být příčinou
Děti milují pohyb a hra je pro vaše dítě prvním způsobem učení. Vývojové pohyby raného dětství vytvářejí mosty mezi tělem a myslí dítěte. Tyto nervové mosty jsou primárními články, které organizují jejich mozek. Během zážitků v prenatálním období a porodu, v prvním roce a v prvních letech školní docházky vaše dítě rozvíjí svůj mozek a tělo...
Vývojové pohyby jsou jednoduché, holistické aktivity, které formují emoční a sociální inteligenci vašeho dítěte, jeho pozornost, kognitivní schopnosti a využití jeho těla. Jak dítě roste do batolecího, předškolního a školního věku, jeho pohyby se stávají složitějšími a podporují vyšší funkce mozku potřebnou pro psaní, čtení, počítání a kreativní...
Mnoho dětí a dospělých má neurologické poruchy, poruchy učení nebo kognitivní problémy. Studie ukazují, že tito jedinci mají často zachované reflexy nebo mohou mít opakující se neonatální/primární reflexy. Optimálně jsou tyto reflexy inhibovány/integrovány v prvních měsících života.
Problémy v těhotenství, které narušují vývoj dítěte
Je vaše dítě bázlivé, bojácné, má svůj svět, málo komunikuje, nereaguje, straní se kolektivu nebo naopak je impulzivní, vzteklé a velmi aktivní? Jste jako rodiče vyčerpání a říkáte si odkud se to bere a po kom to má?
Děti s ADHD a ADD mají často napjatá, tvrdá těla, která jsou uzamčena v režimu boje nebo útěku.
Spolupráce s maminkami a jejich dětmi je velmi účinný způsob, jak vyřešit širokou škálu problémů a také posílit podpůrný a pečující vztah. Když jsou maminčino tělo a duše vyživované a podporované, jsou podporovány i jejich děti. Kojenci jsou napojeni na nervové systémy svých rodičů, takže čím více péče a zdrojů mají matky před narozením i po...
Co je to reflex? Většina z nás si představí rychlou automatickou reakci na podněty, nebo když nám lékař poklepe na koleno....
Základ Neuro-vývojové stimulace (NVS) ve školní praxi tvoří Neuro-vývojová terapie. Neuro-vývojovou terapií (NVT) se snažíme vyřešit příčinu mnoha problémů učení a chování. Testy i cviky vychází z psychomotorického vývoje dítěte.
V prvních měsících života dítěte mají vrozené primární reflexy za úkol zajistit životně důležité funkce. Primární reflexy...
Dětské emoce nejsou o nic menší a o nic méně důležité než emoce dospělých. Stejně jako my často nerozumíme našim vlastním pocitům a úzkostem, je tomu tak i u dětí. My rodiče bychom však měli vynaložit určité úsilí k jejich pochopení, zvlášť v tak přelomovém věku, jako je ten předškolní.
Potkávám se s rodiči, kteří přicházejí s tím, že jejich dítě je ADHD, hyperaktivní, nesoustředěné, nemůže spát, má noční děsy, straní se kolektivu......