
Často vlastní zkušenost otevře směr nejen osobní, ale i pracovní cesty. K této práci mne přivedla snaha lépe porozumět sobě a svým dětem a to byl krok k práci s ostatními dětmi. Jako rodič jsem hledala odpovědi na mé otázky, proč se děje to či ono.
Prošla jsem řadu terapeutických přístupů, všechny na sobě vyzkoušela vím, že s každým z nás rezonuje něco jiného. Já ve své práci používám kraniosakrální relaxaci, květové esence, metodu EFT a neurovývojovou stimulaci, Handle přístup, všechny tyto metody mají celostní pohled na člověka.
Oslovila mne setkání s ženami, které se ve své pedagogické nebo terapeutické praxi věnuji dětem s neurovývojovými poruchami, se symptomy ADHD a ADD. Umožnily mi nahlédnout zase jinak na tuto problematiku a rozšířit mou práci o nové metody a možnosti.
Všichni se občas potkáváme ve svých životech s tématy se kterými si nevíme rady, někdy se stále dokola cyklíme v situaci a nevíme jak z ní ven.
Cílem terapie je navození stavu harmonie a opětovné rovnováhy celého systému - tělo, emoce, mysl.
Moje praxe vychází z poznatků raného traumatu, kraniosakrální terapie, neurovývojové stimulace, EDU kineziologie, Handle přístupu, rytmických pohybů RMTI, květových esencí Ráda se obohacuji o nové poznatky na seminářích či odborných kurzech, týkajících se mé práce, abych mohla dětem i rodičům poskytnout komplexní a celostní přístup.
- Kraniosakrální terapie cestou hluboké relaxace Viktorie Skácel
- Konejšivé doteky pro děti a maminky (kraniosakrální terapie) Hanka Chocholatá
- Bachové esence Lenka Samková
- Australské esence Martina Smíšková
- Ian White - květové esence a děti ADHD, hyperaktivní
- Informační medicína Joalis I a II stupeň
- Homeopatie a tkáňové soli Urobos
- Homeopatie kurz pro maminky a děti, Praque College
- Nobilis Aromaterapie pro maminky a děti (těhotenství a miminka)
- Aromaterapie pro děti Hanna Maria
- Mgr. Stanislava Emmerlingová Neurovývojové poruchy (prenatal, porod, rané dětství)
- Mgr. Stanislava Emmerlingová Metoda EFT - energetická psychologie
- Mgr. Stanislava Emmerliongová Práce s ranými traumaty ve speciálně pedagogické praxi , Psychosociální příčiny neurovývojových poruch
- Matrix reimprinting dle Mgr. S. Emmerlingové rané trauma - prekoncepčních (před početím) i koncepčních (početí), postnatálních (po narození)i traumatech z porodu samotného
- Mgr. Stanislava Emmerlingová EDU kineziologie
- Mgr.et. Ivana Štěpánková - Jak vychovávat dítě s ADHD
- Dětská joga Kristýna Roller
- Metodika pohybových her s dětmi
- Neurovývojová stimulace I, II - certifikované pracoviště
- Mudr. Věra Kleplová Bodové cvičení
- Jógové techniky pro zklidnění mysli
- Rozvoj kognitivních funkční u dětí v MŠ
- Orientační zkouška laterality
- Rozvoj motoriky a grafomotoriky u předškolních dětí
- Jóga pro jemnou motoriku a koordinaci oko - ruka
- Dechová cvičení pro lepší soustředění a imunitu
- Rozvoj hrubé motoriky v mateřské škole
- Co nás děti učí o nás samotných Matthew Appleton
- Umělé oplodnění Matthew Appleton
- Císařský řez Matthew Appleton
- Práce s celým rodinným systémem Matthew Appleton
- Dokončení cyklu Matthew Appleton
- V lůně matky, v lůně Země Matthew Appleton
- Handle přístup I.
O mně
Často vlastní zkušenost otevře směr nejen osobní, ale i pracovní cesty. K této práci mne přivedla snaha lépe porozumět sobě a svým dětem a to byl krok k práci s ostatními dětmi. Jako rodič jsem hledala odpovědi na mé otázky, proč se děje to či ono.
Prošla jsem řadu terapeutických přístupů, všechny na sobě vyzkoušela vím, že s každým z nás rezonuje něco jiného. Já ve své práci používám kraniosakrální relaxaci, květové esence, metodu EFT a neurovývojovou stimulaci, Handle přístup.
Oslovila mne setkání s ženami, které se ve své pedagogické nebo terapeutické praxi věnuji dětem s neurovývojovými poruchami, se symptomy ADHD a ADD. Umožnily mi nahlédnout zase jinak na tuto problematiku a rozšířit mou práci o nové metody a možnosti.
Všichni se občas potkáváme ve svých životech s tématy se kterými si nevíme rady, někdy se stále dokola cyklíme v situaci a nevíme jak z ní ven.
Cílem terapie je navození stavu harmonie a opětovné rovnováhy celého systému - tělo, emoce, mysl.